Help

Wij zijn hier om je te helpen.

Bekijk hieronder onze meest gestelde vragen.

Mocht je er niet uitkomen, stuur ons dan een mail of stel je vraag in de chat. Wij proberen binnen 2 uur je vragen te beantwoorden!

Bestellingen

Kan ik telefonisch bij u bestellen?

Als u een Hair on Fleek zakelijk account heeft, geven wij u een telefoonnummer waarop u ons kunt bereiken. Als u geen Hair on Fleek zakelijk account heeft, is het niet mogelijk om telefonisch een bestelling te doen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, u kunt uw bestelling volgen. U ontvangt een mail van ons met daarin een tracking nummer om de inzage te hebben in de status van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u mailen naar info@haironfleek.nl en een van onze medewerkers zal u verder helpen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling nog NIET heeft ontvangen, kunt u mailen naar info@haironfleek.nl om uw bestelling te annuleren. Doe dit S.V.P. zo spoedig mogelijk om teleurstelling te voorkomen.

Als ik een verkeerde bestelling ontvang, wat moet ik dan doen?

We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Neem S.V.P contact op met info@haironfleek.nl en stuur hierbij het bestellingnummer en u gegevens door aan ons. Iemand van onze klantenservice zal u dan verder helpen.

Als ik een niet-conforme bestelling ontvang, wat moet ik dan doen?

We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Neem S.V.P contact op met info@haironfleek.nl en stuur hierbij het bestellingnummer en u gegevens. Iemand van onze klantenservice zal u dan verder helpen.

Er ontbreekt een item bij mijn bestelling, wat moet ik doen?

We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Neem S.V.P contact op met info@haironfleek.nl en stuur hierbij het bestellingnummer en u gegevens. Iemand van onze klantenservice zal u dan verder helpen.

Wat moet ik doen als ik het product dat ik zoek niet online kan vinden?

Als u een product niet online kunt vinden, neem dan met contact op met info@haironfleek.nl en een van onze medewerkers zal u helpen.

Als een item niet meer beschikbaar is, komt dit dan wel nog binnen?

We krijgen geregeld een nieuwe levering, dus het is handig als u de site in de gaten houdt voor de beschikbaarheid.

Wat moet ik doen als ik niet de juiste haarkleur vind?

Als u niet de juiste kleur kunt vinden, stuur dan een mail naar info@haironfleek.nl of chat met een van de medewerkers die zullen u adviseren.

Al onze extensions zijn handgekleurd. Kleurenringen zijn ontworpen als een handleiding. Kleuren kunnen enigszins afwijken van de samples door de natuurlijke variatie in het haar van mensen.

Kijk of u tevreden bent met het product voordat u de verpakking weg haalt. Om hygiënische redenen kunnen wij opengemaakte items niet meer geruild kunnen worden en krijgt u ook geen geld terug.

Mocht de haarkleur u niet bevallen, dan kunt u uw bestelling terugsturen. Wij zullen dan, zolang de bestelling  niet uitgepakt is, uw bestelling naar wens in orde maken.

Wat is het verschil tussen synthetisch haar, menselijk haar en Remy Human hair?

Synthetisch: Hair on Fleek synthetisch haar is geproduceerd om aan te voelen als menselijk haar en kan zelfs gestijld worden. Ook is verwarming tot 180⁰C mogelijk. Onze synthetische haarextension zijn erkend als de beste op het gebied van kwaliteit, hittebestendigheid en makkelijk om te restylen. Synthetisch haar blijft meestal 8 tot 10 weken zitten, afhankelijk van de nazorg met onze special ontworpen aftercare lijn.

Let op: het stijlen en verhitten van alle Hair on Fleek-producten kan de conditie van het haar beschadigen en de levensduur ernstig verkorten.

Wat is de gemiddelde levensduur van mijn clip-in extensions?

De levensduur van de clip-in extensions is afhankelijk van de kleur, de nazorg en de mate van onderhoud.

Kan ik mijn clip-in extensions verhitten?

Hair on Fleek clip-in kunnen verhit worden, hoewel dit de levensduur van de producten kan verkorten. Onze clip-in synthetische extensions kunnen (met mate) tot 180⁰C verhit worden.

Let op: het verhitten van alle Hair on Fleek-producten kan de conditie van het haar beschadigen en de levensduur ernstig verkorten.

Welke lengtes extensions biedt u aan?

Extensions van Hair on Fleek variëren in lengte van 35 tot 55cm. Houd er echter rekening mee dat niet elke lengte beschikbaar is bij elk product.

Welke lengte extensions raadt u aan?

We raden u aan om uw extensions maximaal 20cm langer te laten zijn dan uw natuurlijke haar. Langere extensions verliezen snel hun natuurlijke uiterlijk.

Kan ik mijn extensions verven?

Onze clip-in extensions kunnen niet worden geverfd, vandaar dat wij zo een grote keuze hebben aan kleuren.

Is mijn haar geschikt voor extensions?

Ieder haar is geschikt voor onze clip-in extensions zolang jij je clipjes kan bevestigen in je eigen haar.

Bezorging

Welke bezorgopties biedt u?

Bestellingen vóór 2 uur ’s middags worden de volgende dag bezorgd, anders zal uw bestelling op de eerstvolgende werkdag bezorgd worden. Als het product niet voorradig is in ons magazijn in Nederland zal het overgebracht worden. Hierdoor zal de bezorging 2 dagen langer duren.

Terugsturen en Ruilen

Kan ik artikelen ruilen?

Ja, u kunt artikelen bij ons ruilen. Let er echter op dat, door de aard van onze producten en vanwege hygiënische redenen, ALLE producten ongeopend en in de oorspronkelijke verpakking moeten worden teruggestuurd. Geopende verpakking en/of gebruikte artikelen worden niet aangenomen.

Zorg ervoor dat u bij alle teruggestuurde artikelen ook het terugstuurformulier toevoegt. Dit is op onze site te vinden.

Kan ik artikelen terugsturen?

Ja, u kunt artikelen naar ons terugsturen. Let er echter op dat, door de aard van onze producten en vanwege hygiënische redenen, ALLE producten ongeopend en in de oorspronkelijke verpakking moeten worden teruggestuurd. Geopende verpakking en/of gebruikte artikelen worden niet aangenomen.

Moet ik betalen voor het terugsturen van een artikel?

Helaas hebben we geen gratis terugstuurvoorziening. Zorg ervoor dat uw teruggestuurde artikelen aangetekend worden en bewaar uw bewijs van verzending.

Hoe stuur ik een artikel terug?

Het spijt ons dat u het nodig acht een van onze artikelen terug te moeten sturen. Gelukkig is dit snel en gemakkelijk!

Plaats de producten terug in de doos waarin u ze ontvangen heeft en bedek uw bezorgadres op de doos met het terugstuuradres. We raden u aan om bij het postkantoor het pakket voor de zekerheid aangetekend te laten verzenden. Vergeet uw verzendbewijs niet!

Let op: door de aard van onze producten en vanwege hygiënische redenen moeten teruggestuurde producten ongeopend en in de oorspronkelijke verpakking worden verzonden. Indien u vragen heeft kunt u mailen naar info@haironfleek.nl waar een van onze klantenservicemedewerkers u verder zal helpen.

Ik ben mijn retourformulier kwijt, kan ik een nieuwe krijgen?

Helaas kunnen we u niet van een nieuw retourformulier voorzien. Als u een email stuurt naar info@haironfleek.nl kan een van onze medewerkers u voorzien van een retouradres.

Hoe lang duurt het om een artikel terug te sturen?

Een artikel terugsturen zal in de meeste gevallen 5 dagen in beslag nemen. Als u 7 werkdagen na deze periode uw geld nog niet terug heeft gekregen kunt u een email sturen naar info@haironfleek.nl. Als u haar met een kwaliteitsafwijking terugstuurt vragen we u om minstens 2 weken te wachten voor u contact opneemt met onze klantenservice, aangezien het haar getest moet worden.

Kan ik de bezorgkosten van een teruggestuurd artikel vergoed krijgen?

Helaas kunnen wij u geen vergoeding bieden voor de bezorgkosten.

Als ik een artikel ruil, betaal ik dan nogmaals verzendkosten?

Je hoeft dan geen verzendkosten te betalen.

Betalingen

Kan ik betalen via PayPal?

Ja, dat is mogelijk.

Wanneer zal het bedrag van mijn rekening worden afgeschreven?

Het bedrag zal worden afgeschreven zodra u een bestelling bij ons plaatst.

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

We accepteren de volgende betaalmethoden: Ideal, Visa, MasterCard, Maestro. Daarnaast accepteren we betalingen via PayPal.

Acties

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Indien er aanbiedingen gelden op het moment dat u bij ons bestelt, kunt u de kortingscode invoeren bij het afrekenen van uw bestelling in het daarvoor bestemde vak. Houd er a.u.b. rekening mee dat kortingscodes hoofdlettergevoelig zijn. Indien u vragen heeft kunt u een email sturen naar info@haironfleek.nl waar een van onze klantenservicemedewerkers u verder zal helpen.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

U kunt de kortingscode invoeren bij het afrekenen van uw bestelling in het daarvoor bestemde vak. Houd er a.u.b. rekening mee dat kortingscodes hoofdlettergevoelig zijn.

Ik ben vergeten mijn kortingscode in te voeren, kan deze alsnog toegepast worden?

Indien u uw kortingscode bent vergeten of deze niet werkt kunt u een email sturen naar info@haironfleek.nl waar een van onze klantenservicemedewerkers u verder zal helpen.

Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Oeps. Er zijn verschillende redenen waarom uw kortingscode niet zou werken. U kunt een email sturen naar info@haironfleek.nl waar een van onze klantenservicemedewerkers u verder zal helpen.

Account

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

U heeft geen account nodig om bij ons te bestellen, maar als u een account aanmaakt kunnen we u op de hoogte houden van haartrends en de laatste aanbiedingen.

Heeft uw site een betaalmogelijkheid voor gasten?

U heeft geen account nodig om bij ons te bestellen, maar als u een account aanmaakt kunnen we u op de hoogte houden van haartrends en de laatste aanbiedingen.

Wat als ik niet kan inloggen op mijn account?

Controleer a.u.b. of uw gegevens kloppen. Als u nog steeds niet in kan loggen kunt u een email sturen naar info@haironfleek.nl en van onze klantenservicemedewerkers zal u verder helpen.

Ik ben mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten.

Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u via de link Wachtwoord vergeten? eenvoudig uw wachtwoord resetten door middel van een email die wij sturen naar het opgegeven mailadres. Als u heeft  vergeten welk emailadres u opgegeven hebt, kunt u een email sturen naar info@haironfleek.nl. Een van onze klantenservicemedewerkers zal u verder helpen.

Overig

Heeft u een telefonische klantenservice?

Ons telefoonnummer is: +316 30544095

Heeft u een winkel?

Ja, onze winkel is te bezoeken op dit adres:

Malta 117
2721 HK Zoetermeer

Belt u even op +316 30544095 alvorens de winkel te bezoeken. Zo komt u niet voor een dichte winkel te staan.