Retour

Zichttermijn & Retour regels voor Synthetisch en Human hair

Voor onze Hair On Fleek bestellingen geldt een zichttermijn van 7 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen dit termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen.

Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het retourneren.

Retourvoorwaarden

Omdat het logisch is dat niemand een door een ander gedragen product wil kopen/dragen hanteren wij zéér strenge/strikte retour voorwaarden met betrekking tot het retourneren van onze clip-in  extensions.

Wij bekijken dan ook individueel of wij extensions wel of niet retour accepteren.

Wij verzoeken al onze klanten daarom met klem om de onderstaande retour voorwaarden goed door te nemen alvorens bestellingen retour te sturen. Dit om teleurstellingen te voorkomen.

Duidelijke voorwaarden:

  • Het binnen de zichttermijn van 7 dagen
  • Alles in de originele verpakking zit
  • Geretourneerde extensions dienen ongedragen te zijn.
  • Het artikel dient in originele staat en goed verpakt teruggezonden te worden. Het is de verantwoording van de klant dat de retourzending in goede orde bij ons wordt aangeboden.

Als wij extensions retour ontvangen die op 1 van de bovengenoemde punten niet voldoet aan de door ons gestelde voorwaarden zullen wij jou hier per e-mail van op de hoogte stellen en zullen wij dit artikel in kwestie indien gewenst per ommegaande post terugsturen naar de klant. Wanneer dit niet gewenst is wordt er door ons een tegoedbon gemaakt voor het bedrag (-5% en zonder verzendkosten) welke onbeperkt geldig is in onze webshop. 

LET OP:  Wanneer wij constateren dat het haar met producten is behandeld, geknipt of een poging tot verven is gedaan vervalt deze service!  Per persoon wordt er éénmalig een waardebon verstrekt.
(Hier maken wij ook géén uitzonderingen in en hier zijn géén onderhandelingen over mogelijk.)

Extensions kunnen omgeruild voor een andere kleur wanneer deze aan de retour voorwaarden voldoet. Toch geen andere kleur? Dan kunnen wij het bedrag terugstorten naar je. Dit zal binnen 7 werkdagen gebeuren.

LET OP: Het is de verantwoordelijkheid van jou als klant dat wij de door jou toegezonden retourzending in goede orde ontvangen.

Bewaar daarom te alle tijden het verzendbewijs + track & trace, totdat wij jouw retourzending bevestigd hebben.

Vraag hier duidelijk naar bij POSTNL of jouw lokale postagentschap, dit is jouw verzendbewijs.

Bij een eventuele vermissing van het door jou geretourneerde pakket zullen wij altijd naar je track en trace code vragen.

Pakketten/items die zonder track & trace worden verzonden en niet bij ons aankomen zullen wij logischerwijs niet vergoeden of omruilen.

Retour gegevens

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:

  • Vul de retourbon zo volledig mogelijk in (deze is te vinden op onze website onder kopje retourneren)
  • Het postadres is de Malta 117, 2721 HK  Zoetermeer, Nederland

Ruilen

Indien je het artikel wenst te ruilen voor een andere kleur, dien je dit aan te geven op het retour formulier.

Is het meer dan 7 dagen geleden dat je iets retour hebt gestuurd en is je retour nog steeds niet verwerkt bij je saldo (of in geval van een iDEAL betaling teruggestort op je bankrekening), dan kun je het beste contact met ons opnemen.

Download het retourformulier